bananskalet

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av bananskalet - 9 augusti 2011 13:28

hej, jag hade inte tid att blogga igår så skriver nu;

igår drog jag till cornelia & ebba vid 1, snackade lite och sen vidare till torsgården.

där väntade vi på alla andra, vi blev typ 10-15 personer, firade ellinor, spelade kubb och dunkade musik. sen satt vi på kebabmannen och bara chillade, haha så jävla balla vänner jag har, jag älskar er mest.

så började de regna så vi drog in på björns en stund, sen hem till julia och kolla film.

vid 8 började vi grilla korv, haha viktor sög på grilla, vadå bränt?
iallfall så åt inte cornelia, simon och markus de, så jag hängde med dom på mopparna och satt med dom på santa lucia.

sen fick vi värsta rycket och bara "vi tältar"

så jag, natti, cornelia, markus, simon och simon tältade på en gröning.

haha så jäävla kallt, hårt och sov typ 2timmar.

men ändå lyckad dag/kväll/natt fast det ösregnade.

nu har jag precis duschat och ska börja packa så småningom, drar ju till spanien imorgonbitti, :D


3 bilder från igår

     


Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards