bananskalet

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av bananskalet - 17 augusti 2011 20:40

MIN RESA

 

jag, bror, pappa, liz, pernilla, johan, nova & kihan tog flyget till spanien klockan halv 7.

kom fram till torremelinos (los álamos) vid 11, letade upp huset vi hyrde och fixade där lite.

alla dagar solade & badade vi, så jävla varmt det var, 30 grader.

ändå rätt chill.

de 2 första dagarna var de sjukt stora vågor, KAOS I VAAATTTNET.

haha man kunde inte stå stilla, ball.

en dag tog vi tåget till malaga och gick runt där lite, där var en stor marknad som vi också gick på, ganska sjuka grejer.

en annan dag stack jag och min bror på aqua land, det är ett stort badland,

så sjukt roligt. :D

på kvällar gick vi antingen på restaurang eller grillade hemma.

finns så mycket mer att berätta, men ni får lite bilder istället.


                           

Av bananskalet - 17 augusti 2011 18:53

hej alla, ja nu är jag hemma igen,

har haft det så jäääävla awesome, 30 grader varje dag :D

fast jag har inte blivit så brun, men ja allt annat har varit kanonkul ni vet.

skriver mer senare ikväll för jag är så sjukt trött hehe :]

eller nä de är jag inte alls, jag mår illa.

heeeeeeejdddddå.


    

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards