bananskalet

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av bananskalet - 28 augusti 2011 17:01

har inte haft tid med att blogga.

igår stack jag till trelleborg vid halv 10, sprang palmfestivalsloppet med 1000 andra,

snacka om mycket folk som gör det frivilligt, mitt lag blev tvingade till det.

fick ändå helt okej tid fast jag & hanna inte brydde oss om vad vi skulle komma in på.

efter loppet stack jag & hanna till donken och åt, sen till södan och kolla match.

duschade & fixade oss hos hanna, nathalie kom och sen på kvällen drog vi 3 till palmfestivalen, träffade lite folk där, åkte 2 karuseller, men det var inte så jätteroligt.

mamma hämtade oss och somna nästan direkt när jag kom hem.

idag har jag tränat med skånelaget, gick både bra&dåligt, får se sen om jag går vidare igen, tror inte jag gör det men vi får se.

orkar inte göra något ikväll utan det blir kolla film och kanske snacka med min syster i skype, saknar henne, blö kamelelefantsbajs.


    

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards