bananskalet

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av bananskalet - 19 augusti 2011 15:30

vet aldrig hur jag ska börja så skriver så här,


igår fixade jag med min nya mobil, köpte lite nya saker och sånt, sen tog jag bussen till vellinge, gick hem till ebba & natii, lekte lite med larven stig och sen stack vi till bk och åt, jag och natti kollade på ebbas träning och sen följde jag med ebba hem.

efter en stund kom mogge, markus & pontus, chillade lite hemma hos ebba och sen drog vi ut, luffade runder lite, träffade estelle, cornelia & hanna en stund också. sen stack vi till turken och handlade godis, markuas & mogge ramade mig & ebba hem till mogge, kollade på filmer och sen sov jag och ebba hos mogge, somnade vid 5 och imorse blev vi hämtade vid 12. tog bussen hem och har lagt in massa nummer i mobilen, fick ett brev av min syster från USA som gjorde min dag, saknar henne något otroligt mycket. snart drar jag till träningen och ikväll blir det mf med hannisss, puss.


några bilder från olika dagar :)


             

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards