bananskalet

Alla inlägg under augusti 2011

Av bananskalet - 2 augusti 2011 00:26

vid 7-8 körde papi mig till ellinor, träffade henne & natti,

snackade lite och sen vid 10 drog vi till vellinge,

träffade lite najs folk där, sjukt chill att träffa sånna man inte sett på länge.

vid 12 tog jag bussen hem och now i'm sitting heeeere.

eller jag ligger ner faktiskt hehehehe,

sjukt happpy, jag & bästis drar till göteborg på torsdag - söndag,

kommer bli så jävla bäst.

och det blir de imorgon med, jag & dom bästa cornelia & estelle ska åka longboard hela dagen, looove.

hörs imorgon!


haha så sööööta, bild fån vintras

 

Av bananskalet - 1 augusti 2011 17:38

OMG, PAPPA HITTADE LONGBOARDEN, SÅ JÄVLA GLAD,

ÄLSKAR DEEEEN!!

visst den är helt ful o sliten, men vi ska fixa till den lite,

och sen sa papi om jag tyckte det var roligt skulle jag få en ny fin, yeeeeeeees!!! :D:D:D

så imorgon drar jag till estolle och åker med henne hela dagen,

fyfan så najs.

man känner sig så jävla bäst när man åker, åh vad jag älskar det.

precis åkt en runda, sjukt mysigt. eller vad man säger?

ikväll träffar jag ellinor & nathalie, får se vad vi hittar på.

hörs ikväll, puss!


 


haha så sliten, men whatever?  

Av bananskalet - 1 augusti 2011 14:27

smoke weed every day.


fixat mig lite och ska fixa mig lite till, vet inte när men ska träffa ellinor sen,

fast hon kan inte förrän ikväll, blööö.. sitter här ensam i hela huset och inget att göra.

älskar vädret iallfall, var ute med min lilla emmy innan, hihi så söt hon är.

och jag har börjat gilla eminem, haha estelles fel.. eller inte fel han är grym :D

hehe lyssnat på han typ hela dagen.

och jag har... kollat på longboardar, jag och papi ska åka iväg och kolla på sånna någon dag, måste verkligen ha en.

om jag inte redan har? hade en innan så papi ska kolla vinden först.

tror jag drar till stan nu, inte för att handla ngt men sugen på kolla.

så puss på er.


jag idag

 


emmy idag hehehe  

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards