bananskalet

Alla inlägg den 1 april 2011

Av bananskalet - 1 april 2011 19:14

efter skolan satt jag, ebba och cornelia i en timme för vi vänta på att selom, tim och simon skulle sluta, och tillslut gjorde dom de. så vi drog hem till filip men han hade inte slutat skolan så stack till hans skola och vänta i en halvtimme på han och sen drog vi hem till han. hade jeteroligt, orkar inte berätta allt men ja vi stack sen till vanningen för filip & simon skulle spela match FAST VI HADE CYKLAT I HELA JÄVLA VELLINGE INNAN DET, och jag fick skjutsa filip hela vägen, fast han cykel var riktigt skön så gjorde inte så mycket :D ja på konstgräset snackade vi bara med lite killar sen kom min syster och hämtade mig, vi käkade pizza och nu ska jag packa och drar till pappa strax, puss!



  

 


cornelias urgulliga tröja hihi :$

hon kommer aldrig få tillbaka den (a)

eller jo kaaaaaaaaaaaanske hehe, om hon börjar gråta ;)!

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards