bananskalet

Alla inlägg den 5 april 2011

Av bananskalet - 5 april 2011 19:59

8e bilden: En person som du saknar.


 

ALLT LÖDDEFOLK SKA KÄNNA SIG TRÄFFADE!

men eftersom jag bara får välja en så blir det såklart min allra bästavän.

saknar dig älskling, grymt mycket.

vill också säga att jag älskar ditt hår ;) + hela du!

 


som ni nog har sett har jag ändrat lite på bloggen igen, tröttnar så sjuukt snabbt! men erkänn att jag hade det "gamla" en lång tid?

Av bananskalet - 5 april 2011 19:14

aj jag knakade precis min arm, bara krrrkrkrkrkrkr..

idag hade jag feeeeeeetttt med kul ska ni veta, tog bussen hem till natti, och HAHA vi är så sjukt störda, ja bara vi som kan vara så sjuka tillsammans, så som vi pratar och alla grimaser. sen kom ebba och förstörde allt, haha ne skoja bara, men vi gjorde massa saker, va ute i regnet, spelade in filmer och bara chillade runder.

TACK FÖR DENNA UNDERBARA DAG!


och tack till alla som sa grattis till mig igår, haha jag svarade ALLA på facebook, att jag orkade?


 

passar bra men en bild där jag gör tummen upp (y) 

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards