bananskalet

Alla inlägg den 16 april 2011

Av bananskalet - 16 april 2011 19:02

håååla, bloggade inte igår för efter skolan stack jag till cornelia & vi köpte godis, hämtade lite saker hos hennes mamma o så, sen gick vi till bussen men så kom den aldrig vi bara "vafaaan" så hade såklart smarthuvudet cornelia kollat fel på tiden så vi var en timme för tidiga, (y)

efter en timme satt vi på bussen påväg mot v.ingelstad & där va vi först hemma hos emily med några andra, tror vi va runt 13 stycken eller ngt sånt.

efter en stund drog jag, cornelia, pontus, markus & simon hem till pontus och åt pizza! kollade sen på film och drog ut sen igen.

markus drog vid 1-2 tiden och jag & cornelia sov hos pontus.

HAHA juste, en av filmerna hette "number 23", alla utom cornelia blev besatta och försökte hitta massa samband HAHA, så jävla dåliga saker vi sa menmen ;) HAHA fyfan vad jag skrattar åt de just nu, HAHAHAHA. omg.... HAHHAHA.

jaja idag stack vi till skanör och kollade på när pontus körde cross, haha de va sjukt lääääskigt men ändå fett ballt.

sen åkte jag & cornelia hem till henne och chillade lite.

pappa kom sen o hämtade mig och nu sitter jag här och precis FLABBAT SÖNDER, hahaha jag och min bror kollade amerikanska wipeout HAHAH, fett roligt ska ni veta, folk kan typ dö där :o ja iallafall ska jag umgås med min bror ikväll, kollar antagligen på film och jag funderar STARKT på att köpa ben o jerrys.


blir ingen bild efersom jag är hos pappa.

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards