bananskalet

Alla inlägg den 13 april 2011

Av bananskalet - 13 april 2011 19:19

15e bilden: En person som du vill vara med.


riktigt många men helst just nu är det faktiskt estelle, saknar tjejen otroligt mycket!

inte träffas på åratal känns det som :(

loveyou!

du är riktigt underbar,

tänk att jag har sån tur att jag känner dig?

av alla dessa miljarder på jorden träffade jag DIG,

SCORE! 1-0 till becca :D hehhhehe.

du är min bästavän, kan berätta allt för dig och taggar som fan till sommaren!

helt crazy, alla fester, alla killar som bara woooow hehehe, det gillas.

min tuufffeluffe estelle, ibland går det sjukt långt tid innan vi pratar med varandra men sen när vi gör det är det en av mina bästa stunder i mitt liv!

kysss på dig, så hoppas jag vi kan ses nästa vecka bebis.


passar sjukt bra;

"if you go, i go
if you stay, i'll stay
when you cry i'll try to put a smile on your face
if you fall, we fall
i will hear you call
always know that baby i am yours and you're
mine, mine, mine
we're a match made in heaven
mine, mine, mine
we're a match made in heaven"
 

Av bananskalet - 13 april 2011 14:15

när jag vaknade imorse mådde jag fortfarande så jävla dåligt men sa till mamma att jag mådde bättre så jag kunde vara med på volleybollsturnering, fast volleyboll inte är så kul men var tvungen eftersom jag hade lovat alla att jag skulle komma. var ändå roligt att träffa allt folk och så, nu sitter jag här och gör absolut ingenting, ska kolla big brother strax, duscha & bara chilla, vill verkligen bli frisk eftersom i helgen ska jag va med lite folk och det vill man inte missa :D!

förresten, kom typ näst sist i vollebollsturneringen om inte sist???


en bild från veckan

 


Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards