bananskalet

Alla inlägg den 10 april 2011

Av bananskalet - 10 april 2011 17:31

snart sticker jag till vellinge & träffar världens finaste flickor!

blir mys med pizza och annat gööötttt, så vi hörs när jag kommer hem antagligen (y).


- 2 bilder -


 

 

Av bananskalet - 10 april 2011 12:30

13e bilden: Du och någon klasskompis.


 


HAHAH, får bli min kära väninna ellinor som jag älskar såååhääääääär mycket om inte mer !?!?!?!?!?!?!?

jag älskar vår humor, inget kan slå den!! (min, nattis & ellis) vi är så jevla sjuka.


"CHRRRRRRRRRRRRRRRRRISTEL"

" hur går det horor? jo det går bra, bara lite flatlöss och klitoris"

"sötekarl: fruktstund allihopa, någon som vill ha? nej tänkte väl inte det"

"skicka pennvässaren"

"nischto bischto acedischmo"


HAHA, bara vi som fattar detta...


Av bananskalet - 10 april 2011 12:09

jävligt awesome kväll igår!!!!

stack till vellinge vid 9 och träffade sjöbbe, filip, ellinor, elias, evelina, selom, anna, dasse, linnea, amelia och nån mer kanske? hehe dålig på att komma ihåg. ja vi hade riktigt roligt hos evelina och sen fick vi typ inte va där längre så stack vi till skolan och va där en stund och snackade och så, sen skulle alla hem förutom jag & amelia? så vi stack med filip, selom & sjöbbe hem till filip och va där en stund, as ball haha...

kvällen slutade skitbra mellan mig och amelia <3 vi hade bråkat lite men känns sjukt bra att vi inte gör det mer just nu. älskar dig verkligen amelia.


 

en bild från igår, kommer fler nångång när anna har lagt ut på facebook :D

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards