bananskalet

Alla inlägg den 19 april 2011

Av bananskalet - 19 april 2011 23:17

känner för att blogga så lägger upp den 17e bilden.

17e bilden: En ovanlig bild.


BÖGHÖG I SKOLAN!


här får ni lite bilder från idag med amelia,

AMELIA


 



   

Av bananskalet - 19 april 2011 17:11

haft så jävla bra lov hittentills, kan inte bli bättre!

igår så... vad gjorde jag igår på dagen? ehh... *tänker*..

juuuuuuuste, jag vaknade ju hemma hos nathalie & sen kom elin, ebba och malin.

vi firade natti med tårta och låg och solade (y)

sen körde ebbas pappa mig till vellinge, där träffa jag typ 20 stycken hehe.

snackade med allt folk & sen drog jag hem till cornelia och  va där en stund, sen skulle hon till maja så jag drog till amelia.

vi drog sen ut på kvällen till alla som vi va med på dan + några till, så skulle vi grilla men kom på att ingen hade någon grill med sig haha, så osmarta.

så vi va bara på cykelbackarna och umgicks.

vi stack till statoil och köpte ägg för att ägga nathalie HEHE, jag tyckte hon blev väldigt fin i sitt hår! ja sen vid 12 drog alla så då drog jag & amelia hem till henne och så snackade vi och somnade.

idag vaknade jag med ANALIA och bara shiiiit vad varmt det är, så vi handlade godis & läsk och solade hehe, skitmysigt. sen kom ebb&natti så solade vi lite och sen hem till amelia för hämta sk8boards och sen gick vi till rampen.

påvägen dit träffade vi moggis & superhector, snackade lite med dom och sen sk8a vi, DET ÄR SKIT ROLIGT!

träffade några andra där också.

hemma nu & mamma tvingar mig till träningen ikväll -.-

men jaja skitsamma, blir väl roligt ändå :D


lite bilder från igår hemma hos nathalie.


   


malin - nathalie - becca  

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards