bananskalet

Alla inlägg den 27 april 2011

Av bananskalet - 27 april 2011 20:15

bloggade inte igår, men kan berätta lite;

stack hem till cornelia med hon & ebbsan, vi åt och träffade markus, linus, mogge & pontus. satt och snackade på gräset och gjorde lite annat h3h3 ;)

ja sen träffade alla vi filip, selom & sjöbbe. vi drog vi till ip och kollade på vellinge när dom spelade, haha dom mötte värsta blattarna, dom hota med att dom skulle slå oss och sånt :o? jaja vi hade vuunnnnit :D


idag CYKLADE jag & amelia hem till mig, WOOOOW säger jag bara hehe.

eller jag cyklade förresten inte, amelia tyckte jag var för dålig :(

men det var inte jag som vällte stolpen??????? *host amelia*

bonden kunde fan dödat oss :$

jaja vi kom hem och kollade film och sen hade picnik i min trädgård,

muums glassss!!


   

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards