bananskalet

Alla inlägg den 12 april 2011

Av bananskalet - 12 april 2011 20:17

14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.


blir en bild på sommaren 2010 i barsebäck.

haha robert & wille är rädda för att där skulle finnas maneter, fyfan vad alla garvade åt dom!

saknar verkligen er i lödde.


 

Av bananskalet - 12 april 2011 20:01

vaknade imorse, kände mig inte alls bra som jag har inte har gjort på 3 dagar ungefär, min hals dödar mig rent ut sagt! kanske har halsfluss? men gick ändå till skolan, egentligen borde jag stannat hemma, och egentligen borde jag inte följt med cornelia, amelia & nathalie hem till cornelia, men är man osmart så är man? my bad liksom. men när jag kom hem så åt jag först soppa, mamma sa att de va bra för halsen, knarade lite piller, drack nån sån här "kuang juang" sägs att man blir frisk av det, hehe det var faktiskt gott :D sen ska jag äta youghort som har frusit det sa mamma iallafall.

haha jag gör allt för att kunna vara med på volleybolls turnering imorgon, kanske måste till vårdcentralen, FAN.


 

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards