bananskalet

Alla inlägg den 28 april 2011

Av bananskalet - 28 april 2011 16:44

18e bilden: En bild på din fritid.


det är ju att vara med alla kompisar, är med kompisar varenda dag.

mest cornelia älskling, skulle inte klarat mig utan henne! puss på dig.

vet liksom inte hur jag ska visa min fritid i bild bara?

spelar ju handboll o så, funderar på sluta men ändå inte.


så här kommer bilder från dom jag är mest med antar jag :D!

dock inte alla lika mycket.

 

 

             

Av bananskalet - 28 april 2011 16:26

hatar verkligen torsdagar, fett dryga!

och det blev ju inte bättre av att jag fick sitta kvar på skolan i en timme för att mitt utvecklingssamtal började inte förrän då!?!?!

men snela amelia satt med mig en stund, fast jag läste bara min bok, så sa till amelia att gå, men linus ringde och ja vi snackade ända tills min mamma kom hehe.

utvecklingssamtalet gick faktiskt bra, bara att jag ska hålla käften på lektionerna och vara mer noggran med läxorna, blablabla...

sen har jag snackat i telefon en liten stund till och nu

JUUUST CHIIIIILLLLLING!

  

 

Presentation


READ OR GO.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

becca

becca

hej, jag är en tjej som snart fyller 14 år. jag skriver om mitt liv och mycket annat!

KOMMENTERA.   

LOOOVE

bananskalet

 

VÄRLDENS BÄSTA

  

          

 

REBECCA


Ovido - Quiz & Flashcards